C.A.T.C. BVBA



Uw partner in vertrouwen sinds 1998 voor al uw kassa's, reserveringsprogramma's, GKS systemen, voip oplossingen en backup oplossingen en maatwerk.

F.A.Q.

Hoe stabiel zijn de producten?

De producten worden met zorg gemaakt. Helaas werken ze onder verschillende omgevingen. Dit gegeven maakt dat he mogelijk is dat er een software bug gevonden worden. Dan doen wij er alles aan om die fout op te lossen. Dit is uiteraard gratis.

Hoe kan ik een fout doorgeven?

Als er fouten gevonden worden kunt u dit om verschillende manieren doorgeven. Dit kan telefonisch maar ook via e-mail. Het is belangrijk om zoveel mogelijk informatie mee te geven en eventueel ook screenprints door te sturen. Dit versnelt de oplossing.
Niet alle "fouten" zijn ook effectief fouten. Het kan ook zijn dat er verkeerd gebruik is. Dit leggen we dan zorgvuldig uit om dit in de toekomst te vermijden.

Waar kan ik handleidingen vinden?

De handleidingen zijn te vinden in de download sectie op deze site. Om deze te zien moet men zich aanmelden op de site met het gekende username en paswoord. De download zijn opgesplits in handleidingen/upgrades/tools.

Ik heb een preys licentie. Kan ik overschakelen naar Presys Cloud?

Ja, het is mogelijk om over te schakelen naar presys "cloud". In dat geval wordt er niets aangerekend voor de boekingen. Enkel connectie(s) worden dan in rekening gebracht. Dit kost 25,00 € per maand per connectie. Hierin is de cloud-versie ingegrepen, de trafiek kost en de opslagruimte op de server. Er wordt eveneens een dagelijkse back-up genomen van de database.

Wat kost presys cloud?

Deze vraag is moeilijk te beantwoorden omdat de prijs per reservering gerekend wordt en deze prijs varieert tussen 1,25 € en 0,75 € per reservering. De prijs zakt per 0,05 € per 1000 reserveringen tot de minimum prijs behaald is.
Het goede nieuws is dat de telling van de reserveringen niet per jaar gebeurt maar gewoon doorloopt. Loyaliteit wordt dus mooi beloond.

Hoeveel kost de presys webmodule

De webmodule heeft een connectiekost van 25,00 € per maand, ongeacht het aantal reservering die behandeld worden.

Kan ik extra service bekomen?

Ja, zowel voor presys als voor Presys Cloud kunt U extra service bekomen. Deze is afhankelijk van uw noden en kan individueel bekeken worden. Meestal wordt een standaard contract genomen waarin 10 uur online support voorzien is. De service tijden zijn ook aangepast. Voor meer informatie neemt u best contact met ons op.

Voor Presys is een upgrade van het programma voorzien in het service contract. Voor presys Cloud is niet het geval. Daar werkt U altijd met de laatste versie.

Kan ik cassys ook in de cloud krijgen?

Neen. een kassa werkt met verschillende ticket printers en moet verbonden zijn met een FDM unit om een GKS te vormen. Om die reden is een cloud versie niet aangewezen.
We verkopen wel preinstalled toestellen die de integratie in uw zaak gemakkelijk maakt.